torsdag 30 april 2009

Love, love, love

Eftersom två av mina bästa vänner gifter sig i helgen och jag ska få gå på mitt första bröllop som gäst bara måste jag tipsa om en riktigt bra film just på temat kärlek: Love Actually.

I mitt tycke har den här filmen ALLT: kärlek (of course), lite tårar, skratt och en massa bra skådespelare. Till exempel Alan Rickman som är briljant i allt han gör. Han är precis lika bra som elak Severus Snape i Harry Potter-filmerna som stadgad familjefar i den här filmen.

Flera människors liv flätas samman i den här historien till en enda stor röra, men den gemensamma nämnaren är förstås kärlek. Chick flick säger en del, men det är helt okej för mig. Jag tycker det är superbra och ler med hela ansiktet varje gång jag ser filmen.

Här kan ni titta på en liten försmak:


GRATTIS till Helena och Jocke i förskott!

1 kommentar:

Elin sa...

ÅH! Vilket tips!