måndag 8 augusti 2011

I'm back

Samma Anna-Karin men med nytt jobb och med en son som heter James som precis fyllt ett år (Hoppsan! Hur fort gick det egentligen?!).

Numera huserar jag på ett kontor med utsikt över en hårt trafikerad bilväg, ett spårvagnsspår, en cykelbana och en gångväg. Det stora plusset i kanten är dock att jag kan sätta mig på cykeln en halvtimme innan jobbstart och hoja mig hela vägen hit. Inga mer signalfel, inställda tåg och föreningar för min del. Inte på ett år i alla fall för det är så länge jag ska vikariera här som IT-bibliotekarie på Mölndals stadsbibliotek.

För att verkligen komma igång med bloggen igen har jag beslutat mig för att hänga på 30 days of books som flera bloggar sysselsatt sig med under våren och sommaren. Här kan man läsa om vad det är för någonting på Bookbirds blogg. Första inlägget kommer separat alldeles strax.

Inga kommentarer: